Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeNie rozumiem. Piszą, że najlżejsze moto w klasie. Już pominę, że 125 w 2t to klasa ta sama, ale przecież crf 250 waży 4kg mniej, a rmz 5kg mniej niż ta huska, więc o co be?
Odpowiedzduzo zależy od tego jak liczona jest masa. deklaracje producentów i potem realny wynik na wadze to dwa rózne tematy. Japońce potarfią policzyć "suchą masę" bez olejów, płynu chłodniczego i akumulatora. To jest realny pomiar?
OdpowiedzJeszcze chciałem dodać Dzisiejsze crossy szczerze powiedziawszy stoją na tym samym poziomie biorąc pod uwagę markowe spręty tej samej klasy. Natomiast jeśli chodzi o huskę, to wg. wielu zapewne zwycięży stylistycznie, fajne kształty, skromna owiewka, dobrze dobrane kolory, sam podpisuję się pod tą etykietką
OdpowiedzNo mówię o masie "suchej", w sumie w przechwałkach nie spotkałem się nigdy z masą z olejami, płynami, choć to olej, płyn to całość 3-4l, więc i tak nawet jak to waga zalanego różnić się nie będzie.
Odpowiedzto waga motocykla z olejami, tylko bez paliwa. honda wazy ponad 98kg calkeim na sucho, co daje ponad 100kg z olejami.
Odpowiedz